fredag 16 maj 2008

Blir så trött

Igår var jag på riktigt dåligt humör. Börjar gå mig på nerverna att vara i Lund hela tiden. Igår var dessutom brorsan och Kiki på parmiddag och M på nåt mentorsmöte. Jag tillbringade tiden i min ensamhet till att kolla på ett avsnitt av Gossip Girl, ett avsnitt av One Tree Hill och på sista halvan av "In the Valley of Elah".

Det sistnämda är en film som handlar om amerikanska soldater som kommit tillbaks från Irak och jag tror att filmen ville skildra hur fucked up man kan bli av krig. Den lyckades dock sådär enligt min mening.

Hann med en långpromenad också, var tvungen att avreagera mig lite. Har gått runt och varit lite halvt förbannad hela denna veckan. Stackars M. Problemet är att jag inte riktigt vet varför jag är på dåligt humör. Jo, jobbet, Lund..men det räcker inte. Måste vara något mer.

Inga kommentarer: