torsdag 22 maj 2008

Update

Idag har jag haft fullt upp ända tills nu. Mycket ovanligt för att vara mitt jobb. Dock tycker jag ändå att tiden har gått sjukt sakta. Klockan är bara 14.30 och jag vill gå hem!

Igår hade jag också helt fullt upp. Jobbade hemma och hade telefonmöten mellan 09.00 och 11.45. 12.15 hade jag lunchdejt med Ullis och 13.30 möte med Adrian och Andreas (hemliga projektet). Där emellan hann jag också handla grönsaker på torget och lösa in en löneutbetalning från HSB på banken. Kom hem 15.00, jobbade till 17.00 då vi åkte till Bauhaus med styrelsen för att köpa en grill.

Grillinköpandet gick dock inte så bra då man inte fick använda tändvätska i grillen vi ville ha. Hade aldrig funkat, medlemmarna i vår förening slänger plastblommor i komposten, hur skulle de då klara av en sån sak liksom? Istället köpte vi en parkbänk, massa blommor till bakgården och städredskap. Passade också på att köpa pelargoner till balkonglådorna samt en tomatplanta.

Kom hem ca 20.15, käkade, diskade, packade och drog till Lund.

I tisdags var jag sjukt rastlös. Första gången på hur länge som helst som jag inte hade något speciellt som jag var tvungen att göra. Kollade på ett avsnitt av Gossip Girl, ett avsnitt av One Tree Hill och sen fick jag äntligen åka iväg och spela badminton! Denna gång var vi sex pers, (Jag, Majkan, LB, Björn, Roger och André) vilket var perfekt.

Inga kommentarer: