tisdag 20 maj 2008

Helgen

Helgen har varit lugn och skön som vanligt! Jag och M åkte hem till Hbg på fredagkvällen, käkade pizza och sen däckade vi i soffan. M kollade på hockey och jag sov.

I lördags kom Brorsan och Kiki. Jag och Kiki drog ut på stan för lite shopping och brorsan och M stannade hemma och pluggade. Framåt kvällskvisten drog vi upp till svägerskan på en drink och sedan hamnade vi på O'learys med Aussie grabbarna. Mycket trevlig kväll!

Söndagen spenderade vi med att göra ingenting. Jo, vi käkade brunch bestående av pannkakor, ägg, bacon och nybakade frallor. Sen åkte vi till Väla för att lämna in mina skor som sulan håller på att trilla av på (2 mån gamla, knappt använda), gick en sväng på Ikea och sedan åkte vi till Lund där M hade pluggmöte och jag hängde med Kiki (eftersom brorsan också hade pluggmöte). Var meningen att vi skulle plugga på kvällen, men fastnade framför hockeyn istället.

Inga kommentarer: