fredag 16 maj 2008

Födelsedagspresenter

Håller med Engla. Detta hade jag också gärna mottagit på min födelsedag. Får ta och lite diskret visa bilden för M.

Har för övrigt börjat tveka på Masurbjörksidén till M. Hans far har nu nämligen fått för sig att de ska plantera masurbjörk och då kommer de köpa in rätt stora mängder vilket gör min present ganska överflödig. Alltså tror jag att jag ska komma på något annat bra. Nån som har förslag på vad man kan ge en jaktintresserad 25-åring?

Förslag hittils är:
-Manschettknappar (han har tappat sin ena)
-Jaktsimulator på Sävsjö Skyttecenter
-Kläder (tråkigt)

Han råkade förresten komma på överraskningsbesök igår också och såg masurbjörken som står i en plasthink utanför brorsans lägenhet. Fasen, han skulle ju inte komma hem förrän 22 och så kommer han vid 17.30. Detta gör det ännu tråkigare att köra på Masurbjörk. Måste tänka ut något nytt!

Inga kommentarer: