onsdag 7 maj 2008

Jobbar hemma

Idag jobbar jag hemma. M sitter också här och pluggar. Vi är riktigt disciplinerade, inga onödiga pauser under arbetstid. Är dock riktigt omotiverad till att jobba. Tycker att det är så fruktansvärt tråkigt just nu. Vill bara iväg och backpacka. 2 mån i centralamerika efter sommaren. Ja tack. Men vi får väl se, måste ju tänka på karriären också. Hur som helst måste jag fan byta jobb snart. Annars dör jag av uttråkning. Ska iofs åka till Taiwan snart igen, lite omväxling, men vad fan ska man göra i Taipei i 10 dagar? Sen blir det nog Kina en gång till också. Troligtvis Taiwan v 24 och Kina v 26. Blir hektiskt i juni.

Men idag är det ju iaf sol! Har precis haft lunchpaus och solat på balkongen. Nästan för varmt dock, en halvtimme räckte. Men annat blir det i helgen. Då blir det antagligen Sävsjö och ligga på en brygga eller stanna här och åka ner till havet och sola och bada. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill.

Inga kommentarer: