onsdag 14 maj 2008

Rekryterare

Fick äntligen tag på rekryteraren idag. Hade iofs lika gärna kunnat kvitta, hon hade nämligen fått massor av ansökningar och prioriterade damer i 40-årsåldern med 10 års erfaranhet av assistentsjobb. Det är tydligen jättesvårt att vara VD-assistent enligt rekryteraren och jag har inte alls den erfarenheten som krävs. Jag hade heller inte tillräckligt med erfarenhet för ekonomiassistentjobbet som jag sökte. Total sågning med andra ord.

Har sökt ett jobb till idag. Inget specifikt jobb utan på ett företag som sökte nyutexaminerade civilekonomer och ingenjörer. I Helsingborg. Ska skicka lite spontanansökningar till andra företag i Helsingborg också har jag tänkt. Måste hitta ett mer stimulerande jobb snart. Är riktigt omotiverad och känner mig sjukt rastlös just nu.

Inga kommentarer: