torsdag 8 maj 2008

Tillbaks på jobbet

Usch, idag är jag på jobbet igen. Måste fan härifrån, snart. Just nu ogillar jag verkligen mitt jobb. Totalt omotiverad och så har jag massor som måste göras. Fasen. Ska försöka söka lite nya jobb idag. Fast helst vill jag bara ut och resa.

Igår hade vi styrelsemöte i bostadsrättsföreningen. Gick relativt bra förutom att den ende killen i styrelsen är så sjukt irriterande. Vad vi än pratar om har han något att invända. Vi diskuterar att höja hyran pga att vi har mycket som måste göras i huset inom de närmsta åren, han ifrågasätter varför vi måste höja hyran. Vi diskuterar att sätta in termostater för att sänka värmekostnaderna. Han frågar varför vi ska sätta in termostater när vi har en central. Jag och några till var tvugna att stanna kvar efter och utagera vår ilska. Alla var lika irriterade på honom. Det är inget fel på att ifrågasätta, om man nu har grund för det.

Idag ska jag fika med Eva och sedan måste jag hinna med en promenad idag. Har blivit lite dåligt med motion denna veckan. Upptäckte dock idag på morgonen att jag får på mig ett par byxor jag inte fått på mig på länge. Hade inte ens märkt att jag gått ner. Jippi :)

Inga kommentarer: