fredag 23 maj 2008

Mors Dag

På söndag är det Mors Dag/ M's födelsedag. Jag och svägerskan har kommit fram till att vi ska gå ihop och fixa en present till honom. Vad vi nu funderar på är lerduveskytte. Han har tjatat om att han vill göra det jättelänge, men det blir aldrig av. Svägerskan ska ringa och snacka med M's jaktkompis ikväll och sen får vi se vad det blir.

Jag har lovat att servera M frukost på sängen på söndag och planerar att ta första morgontåget 05.53. Om jag sen går och lägger mig innan dess eller om jag tvingar mig själv att vara vaken får framtiden utvisa. Sen planerar jag att sova medans M pluggar och vid 13 ska vi äta middag med M's föräldrar.

Vi ska ge både M's mamma och vår mamma biljetter till Paul Potts i Mors Dags present. Han spelar (sjunger) på Sofiero den 24 juli. Jag och svägerskan ska så klart följa med också. Får se om vi får med resten av familjerna också. Vore trevligt, fam Cullin och fam Wikströms första gemensamma event.

Inga kommentarer: