måndag 28 april 2008

60-årskalas i Växjö

Lördag eftermiddag bar det vidare mot Växjö. Jobbade fram till 15.45, fick sedan något bråttom eftersom vi skulle vara i Växjö 17.00 och hade 9 mil att köra. Hann med snabbdusch och påklädning och lyckades vara på festen 17.30.

Festen var trevlig, men både jag och M var helt utmattade efter att ha grävt och eldat hela dagen och orkade inte riktigt vara våra trevligaste jag. Var mycket trevligt att träffa alla kusiner och deras respektive som jag inte träffat på flera år.

Söndagen var mycket lugn. Var på Ihreborn's utförsäljning i Stockaryd, lunch på Vrigstad Wärdshus och sedan hos Kristin och fikade/provade klänning. Klänningen passade bra, men behöver sys (fållen på tyllet är lite sönder) och tvättas, vilket jag måste fixa idag!! Idag ska jag även träffa tre plåtslagare som ska komma och kolla på våra stuprör.

Trångt i bilen på utflykten

Tre av de fyra bröderna Wikström (pappa var fortfarande sjuk)

Kusin Anna, kusinfru Linda, kusin Caroline

Jag och M

Födelsedagsbarnet skålar

Mamma och Kristin

Inga kommentarer: