tisdag 8 april 2008

God morgon!

Ännu en dag på jobbet påbörjad. Inte upplagd alls för att jobba idag, känner mest för att inte göra någonting. Flytta ut på landet, skaffa ett gäng ungar, några kor och en häst och pyssla med hemmet. Bli hemmafru helt enkelt. Fast undra hur länge det skulle vara kul, typ i en vecka kanske.

Idag är det dags för badminton igen. Jag, LB, Roger och M ska spela. Måste också städa, ser för jävligt ut hemma hos mig just nu. All packing är bara inslängd och dammsugit har jag inte gjort på en evighet eftersom dammsugarpåsarna tog slut lagom tills jag skulle åka.

Igår var jag och M och handlade tillsammans för första gången, vi skulle inhandla en ryggsäck till honom. M har inte alls sån klädstil som jag hade valt, men jag känner ändå inte att jag vill förändra den. Därför blir det jättesvårt för mig att handla med honom, jag får liksom tänka mig in i vad han skulle kunna gilla. Vi hittade iaf en ryggsäck och inhandlade också kalsonger på Dressman på mitt initiativ (mycket bra kvalitet :)).

Inga kommentarer: