onsdag 16 april 2008

God morgon!

Äntligen en solig morgon, synd bara att man måste jobba. Hade varit skönt med en morgonpromenad, men det får vänta tills nästa vecka. Då ska jag jobba hemma/skriva uppsats. Måste verkligen få klar den snart.

Igår kväll var det som vanligt badminton och jag hade lurat med svägerskan. Jag och Björn mot svägerskan och Roger, 0-3. Gick inte bra alls, jag och Björn var helt under isen och missade varenda boll, men kul hade vi ändå.

Jag och svägerskan skulle laga kyckling innan badmintonen var det tänkt, men när vi började steka kycklingen spred sig en obehaglig doft i hela köket. Kycklingen måste varit upptinad, så vi fick slänga hela skiten och gå och köpa pizza istället.

Vi har omvärderat beslutet att vara med på Kitchen Aid mixern, vi tyckte det blev lite tråkigt att bara vara med på någon annans present. Nu ska vi istället köpa en keramikkniv som importeras från Japan av en kompis mamma. Riktigt bra grejer.

Inga kommentarer: