tisdag 22 april 2008

Guten morgen

Jobbar hemma idag med, jobbar fasen bättre hemma och jag slipper sitta på kontoret och bli helt uttorkad. Märks ganska stor skillnad när man inte varit på jobbet på ett tag, kroppen och framför allt håret mår mycket bättre.

På tal om hår så vaxade jag bikinilinjen igår. Var på ett ganska nytt ställe som heter Chez Accessorys på Gasverksgatan. Har ingen aning om varför det heter så då det är en salong där man kan bli vaxad, få håret klippt, fixa naglarna osv. Beställde också klipptid och tid för håruppsättning till balen. Sammanlagt 400 spänn. Priserna är riktigt bra från början och nu hade frisören 25% eftersom hon precis hade börjat. Perfekt, i vanliga fall betalar jag 400 spänn för enbart klippning. Nu återstår ju bara att se om hon är bra.

Igår kväll grillade jag, M och svägerskan. Hann tyvärr inte ut innan solen försvann på min bakgård, men det gick bra att sitta ute ändå. Älskar att grilla. Älskar våren! Var även ute och tog lite blomsterbilder, får se om jag hinner lägga upp några lite senare.

Idag är det actionworkning som gäller. Har massor att göra, sen möte och sedan badminton. Ska inte träffa M idag :(

Idag startade jag förresten dagen med en powerwalk. Riktigt skönt! Måste börja göra det oftare.

Inga kommentarer: