måndag 21 april 2008

God morgon!

Idag jobbar jag hemma. Tänkte försöka få lite gjort på uppsatsen och så ska jag vaxa bikinilinjen vid 16.00. Första gången jag gör det på salong, kommer göra ont som fan!

Helgen har varit mycket trevlig. Vädret har ju varit helt perfekt och vi har mest suttit ute i solen och fikat och käkat. Men har även hunnit med ett besök på Martima museumet. Hade en bra guide i Hampus som gjorde lumpen på HMS Orion, så nu kan jag det mesta om båtar.

Festen var supertrevlig. Väldigt blandad ålder och god mat och dryck. Det bästa var dock lokalerna. Vi var på Tofta Bränneri som ligger ca 40 min utanför Göteborg. Gammalt vackert stenhus och fördrinken serverades under en uppspänd segelduk i trädgården. Lägger upp bilder när jag hinner.

Nu måste jag återgå till jobbet. Tre möten i rad nu och sen ner till skolan och låna uppsatsböcker.

Inga kommentarer: