tisdag 8 april 2008

Vill ha

Dessa söta små fåglar vill jag ha! Måste börja bry mig om mitt hem lite mer igen. Först och främst måste jag göra en riktig storstädning; städa lådorna i köket, torka ovanpå skåpen, rensa förråden, putsa fönster, torka golv, dammsuga sängen, fixa på balkongen, plantera om växter, rensa alla skåp etc, inreda kontoret, sätta upp tavellister, piffa till badrummet (det verkar inte som vi kommer hinna renovera det ändå) med mera, med mera. Blir trött bara jag tänker på det.

Vet i fan hur jag ska hinna med mitt liv. Följande måste tas tag i inom kort:

Moderaterna: Måste bli medlem igen, fixa hemsidan, börja gå på möten, engagera mig i Mellersta.

Bostadsrättsföreningen: Ringa HSB ang. Städerska, avtal etc. Undersöka styrelsewebben, gå igenom besiktningsprotokoll och energideklaration, åka och köpa och plantera växter på bakgården.

Nya projektet: Börja strukturera, skriva projektplan, börja ragga sponsorer.

Uppsatsen: Skriva klart!

Saker jag borde göra: Skriva projektplan restaurang, fundera ut vad jag egentligen vill göra med mitt liv.

Inga kommentarer: