torsdag 24 april 2008

På jobbet

Idag är jag tillbaks på jobbet. Lyckades glömma både min badge och nycklarna till brorsans lägenhet. Lite jobbigt eftersom jag inte ska till Helsingborg förrän på söndag och hade verkligen behövt badgen imorgon när jag ska på möte i huvudbyggnaden.

Åkte till Lund vid 16-tiden igår, hade som vanligt bråttom som fan när jag packade och har säkerligen glömt något mer. Hade fikadejt på Espresso House och satt i solen i ännu några timmar. Brännan börjar bli helt ok nu, men tyvärr så ska det ju bli regn i helgen så den hinner väl försvinna igen :(

Imorgon åker vi till M's familjegård i Småland, stannar tills lördag vid middagstid och åker sedan vidare till Växjö för 60-årskalas hos min farbror. Så nu ska M träffa hela tjocka släkten, ska bli intressant!

Inga kommentarer: