fredag 25 april 2008

Eftermiddag med brorsan

Hängde med brorsan hela eftermiddagen igår. Meningen var att vi skulle gå ner på stan och inhandla en klänning till mig. Blev dock inte mycket med detta, istället tog vi massa kort, drack latte på Espresso House, solade på en parkbänk och sen var vi tvugna att gå hem och laga mat eftersom jag lovat M att maten skulle vara klar när han pluggat färdigt.

Jag och brorsan var även och kollade på en väldigt spännande korpmatch i fotboll. M och Macke fick vara inhoppare eftersom laget hade massa sjukdomsfall. Tycker att jag var en riktigt duktig flickvän, det var fasen inte skoj att stå ute i över en timme och kolla på fotboll. Matchen var iofs rätt spännande men det var ju så förbannat kallt. Tog flera timmar innan jag tinade upp ordentligt.




Inga kommentarer: