onsdag 16 april 2008

Vill inte jobba mer idag

Har haft granskningsmöten hela förmiddagen. Två telefonmöten och ett face-to-face/telefonmöte. Till skillnad från resten av min avdelning tycker jag att det är skönt att ha möte i huvudbyggnaden. Blev sjukt uttråkad av att bara sitta framför datorn så lite miljöombyte är aldrig fel. I huvudbyggnaden cirkulerar mer folk, det finns ett bra café och man får lite luft och motion på vägen dit (om man inte är lat och tar shuttlen då förstås). Köpte en pastasallad i cafét på vägen tillbaks, skönt att för en gång skull slippa matsalen på Oslo.

Sitter nu och längtar tills i eftermiddag då jag får träffa M. Har inte träffat honom sedan igår morse och saknar honom redan. Vi ska till Helsingborg idag, jag har styrelsemöte och innan dess ska vi försöka hinna med middag med svägerskan. Tänkte också försöka hinna med solning idag, behöver verkligen lite färg om jag ska på bal den 30:e. Speciellt eftersom mina armar ser förskräckliga ut. Brände mig på stekpannan i måndags och fick ett snyggt brännmärke, slog i armbågen i söndags och har ett stort blåmärke och sist men inte minst så syns eksemen (eller vad det nu är) fortfarande. Kanske borde satsa på långärmad balklänning istället.

Inga kommentarer: