torsdag 10 april 2008

God morgon!

Tillbaks på jobbet idag. Åkte för första gången på länge med Daniel, min samåkare. Jag fick som vanligt köra, vilket brukar gå bra, men idag var han livrädd. Han satt helt ihopviken och tyckte att jag körde för närma bilarna framför. Jag kan väl iofs inte säga att det var en av mina bättre dagar som bilförare, men rädslan beror nog snarare på att Daniel krockade för några veckor sedan.
----------
Igår var jag riktigt duktig. Rengjorde fläkten, tvättade alla sängkläder (inlk. bäddmaddrassskydd och "sängklänning"), rensade mitt klädskåp och 2 andra garderober och dammade och dammsög. Riktigt skönt att få det gjort. Nu är det bara torka golv, putsa fönster, torka köksskåp och kylskåp, städa vindsförråd och källarförråd kvar innan jag kan börja inreda lite också. Måste fixa mitt kontor, sätta upp tavellister i stora rummet, "inreda" balkongen och fixa badrummet.
-----------
Ikväll ska jag jobba länge. Tänkte sluta tidigt imorgon eftersom vi ska till Sävsjö och presentera M. Ska även ta en sväng förbi fam Cullins gård i Småland och fylla på mat till vildsvinen. Ska bli supertrevligt att åka till Sävsjö med M, en helt annan sak att åka dit med honom än att åka själv. Ska bli kul att visa honom alla platser som har haft stor betydelse i min uppväxt och presentera honom för alla!
------------
Nehe, nu är det dags att jobba. Har massor att göra idag!

Inga kommentarer: