tisdag 29 april 2008

God förmiddag!

Ännu en dag med vackert väder! Hoppas bara att det håller i sig även imorgon då vi ska gå på bal. Har fått klänningen lagad och nu är den på tvättning, tyvärr får jag inte den förrän imorgon efter kl 16 så det kommer bli lite stressigt. Tror att vi ska vara på Alnarp klockan 18.

Imorgon ska jag också klippa mig samt göra någon slags håruppsättning, har dock ingen aning om vare sig hur jag ska klippa eller sätta upp. Funderar lite på att bara locka håret lite och ha det mesta utsläppt. Tycker att balklänning och uppsatt hår är så jädra stelt. Måste ju få göra någon slags revolt.

Shoppade två par nya skor igår. Äntligen har jag införskaffat ett par nya gå/springskor. Fick hjälp av en kille från adidas, tydligen stiger jag lite snett och bör ha skor med nåt slags inlägg som jag inte kommer ihåg vad det heter. Inhandlade också ett par vita tygskor av märket Tiamo.

Inga kommentarer: