fredag 22 februari 2008

23.52

Stängde ner datorn och släckte lampan vid fem i tolv. Är som sagt helt hopplös. Försov mig idag. Hade satt klockan på 06.00 och 06.15, sen tänkte jag att jag kan ju faktiskt sova till 06.30 idag för frukost ska jag käka på jobbet. Satte om klockan till 06.30, bara det att jag har en P1a och måste ställa in vilken dag det ska ringa och det glömde ju jag. Så ingen klocka (hm, telefon) ringde och jag slog upp ögonen vid 07.10.

Kom in till jobbet vid 08.30 och fick veta att hon som skulle ha frukosten är hemma med sjukt barn. Fasen, ingen bra start på dagen. Fick bli en äcklig fralla med ost i restaurangen istället.

Vi är ca 10 pers på vår avdelning som turas om att ha med frukost på fredagmornarna. Brukar bli riktig lyxfrukost med massa gott bröd, pålägg, juice och frukt. Har blivit lite av en tävling, även om ingen här skulle erkänna det.

Inga kommentarer: