måndag 25 februari 2008

Söndag

Städningen var inte kul. Glas, burkar, flaskor överallt. Golvet helt klistrigt. 2 vinglas mindre. Stor vinfläck på tapeten i vardagsrummet. Fan, går inte få bort och på ett ställe som inte går att täcka. Men det är väl sånt som händer. Kul hade vi ju i alla fall. Synd bara att personen som välte ut det inte kunde ha torkat direkt.

Majkan kom med frallor vid 12.30, sen fortsätta städningen. 14.30. Lämna Jenny på stationen och sedan fortsätta ner till Espresso House för fika med Mia, Magnus, Liv och Nora. Riktigt rastlösa på vägen ner. Marscherade, dansade fågeldansen/macarena, indianhoppade, sprang. Inte riktigt klokt kan det inte ha sett ut. Men såna är vi.

Sedan hem. Städa lite till. Packa och åka till Lund. Käkade resterna med brorsan och M och sedan däckade jag i soffan. Hade planer på att sova 21.00 men brorsan och M tyckte att det var en dålig idé och inte förrän 23.50 släktes klockan. Detta resulterade i ganska lång sovmorgon. Var inte på jobbet förrän 10.15 idag. Så nu sitter jag på jobbet och funderar på om jag ska jobba lite eller om jag ska gå och värma min Green Curry Chicken. Svårt val.

Inga kommentarer: