torsdag 14 februari 2008

Sprida kärlek

Jag har faktiskt ändå spridit lite lööv idag. Dagen till ära så har jag gått ut med plats och datum för Singelmingel/förfest på Zoobar samt en Alla Hjärtans dag hälsning till alla medlemmar i Singel i Helsingborg. Har redan fått respons från tre personer (la ut eventet innan lunch) och hoppas verkligen att denna fest kommer bli en succé så vi kan skapa ett återkommande event av det! Jag tror dock att problemet är att många tycker att Singelfest blir lite köttmarknad. Jag tycker absolut inte att det är (behöver vara) så. Singelfest för mig innebär massa trevliga, öppna människor som är intresserade av att träffa andra trevliga, öppna människor och kanske om man har tur hitta någon som man tycker lite mer om och som man vill fortsätta träffa.

Är du singel i Skåne och intresserad av att träffa andra trevliga singelmänniskor? Leta då reda på någon av grupperna Singel i Helsingborg eller Singel i Skåne (på facebook) och anmäl dig till Singelmingel/förfest på Zoobar!

Inga kommentarer: