torsdag 21 februari 2008

Klippning, möte, sängen

Snart drar jag från jobbet. Ska äntligen klippa mig vilket jag egentligen borde gjort för typ två månader sedan. Men min frisörska är mammaledig och det är svårt att hitta en ny. Nu ska jag chansa på en tjej på sammma salong som den mammalediga. Får hoppas att det blir bra. Ska ju iofs inte göra något större ingrepp, så det bör hon klara av.

Efter det ska vi träffa de nya aspiranterna till styrelsen i Bostadsrättsföreningen. Ska bli spännande och se vad det är för några. Har varit mer eller mindre kris senste halvåret eftersom jag och ordföranden har fått göra allt jobb själva.

Ska försöka komma i säng tidigt idag. Ensam hemma för en gång skull och inga planer efter mötet. Ett par avsnitt av Entourage (min nya serie) och sen sova! Fast kom precis på att jag har massa disk sedan igår och sen frukosten och att min lägenhet är i akut behov av städning. Fan. När ska jag hinna det? Imorgon kommer Jenny och på lördag är det Sydostasiatisk afton och till dess måste det vara städat.

Inga kommentarer: