torsdag 21 februari 2008

Ett bättre liv

Hela denna veckan har varit riktigt busy på jobbet. I natt var till och med min dröm uppbyggd som en produktmodell. Kommer inte ihåg vad jag drömde. Vaknade och det bara snurrade produktmodell, EROM byte, varianter, GPUer, SW, PMI-dokument, KRHer tillsammans med massa icke-jobbrelaterade saker.

Har sovit ganska kasst på senaste tiden. Går för det första och lägger mig alldeles för sent, vilket innebär att jag då redan kommit över trött-gränsen och kan inte somna. För det andra sover jag med M sporadiskt. När jag sover med honom kan jag inte sova för att jag inte är van vid att sova med honom och när han inte är där kan jag inte sova för att han inte ligger bredvid mig . Vilket dilemma.

Måste börja leva ett bättre liv. Jag måste äta bättre, sova bättre, träna mer och vara ute i friska luften lite mer. Dricka mer vatten borde jag göra också.

Kollade lite träningstider på Friskis & Svettis. Helt hopplöst. De pass jag vill gå på är redan uppbokade i några veckor framåt och köper man inte månadskort kan man inte boka vilket innebär att jag isåfall måste vara där minst en halvtimme innan passet. Värdelöst. Måste kolla runt på lite andra träningsanläggningar.

Inga kommentarer: