måndag 25 februari 2008

Trött

Usch, har precis käkat en påse Fruxo. Trodde att det skulle få mig att piggna till, men det enda som hände var att jag blev illamående. Är så sjukt trött idag. Jag behöver mycket sömn. Hade lätt kunnat sova 10 h per natt. Sist det hände kan jag inte ens komma ihåg. Snart dags för en riktig sovhelg. När det börjar lugna ner sig. Typ i april kanske. Mina helger framöver:

29/2-2/3 Mamma och pappa kommer
7-9/3 Singelmingel/plugghelg (ev. åka någonstans med M-och plugga)
15-16/3 Framtidens Ledare i Båstad
22-23/3 Påsk, skriva uppsats/göra Göteborg
28-30/3 Bejing

Blir nog ingen lång dag på jobbet idag. Inget som jag måste ta tag i. Fast måste ändå vänta på M, han ska plugga till minst kl 17. Ska bara hem och däcka i min överbelamrade säng idag, kommer inte ens orka ta bort skiten som ligger på den. Fast borde torka golv. Kanske tvingar M att göra det. Han har ju tagit det lugnt i helgen.

Inga kommentarer: