måndag 18 februari 2008

Ont i huvudet

Har haft huvudvärk två dagar i rad nu. Började igår när jag vaknade (vid kl 13 :)) och då trodde jag så klart att det var bakfylla. Men när jag fortfarande hade ont i huvudet och mådde illa vid klockan 22 avfärdade jag den tanken. Var liksom inte ens hårt i lördags och var hemma vid 02.15. Och idag vaknade jag upp med huvudvärk igen. Inte bra detta. Jag är aldrig sjuk. Äger inte ens några huvudvärkstabletter.

Måste tyvärr jobba idag ändå. Har telefonmöte klockan 10.00 som inte går att ställa in plus att jag hade fått ett mail som är URGENT. Som tur väl är hade jag datorn med mig hem och slipper i alla fall åka in till Lund. Får väl släpa mig ut efter mötet och inhandla lite ipren och lite mat. Kylskåpet gapar väldigt tomt idag. Fan, hoppas verkligen att detta går över asap. Hinner inte bli sjuk.

Inga kommentarer: