onsdag 20 februari 2008

Obefintlig träning

Ikväll blir det badminton med brorsan. Skulle ha spelat med badmintonbröderna, men Patrik är fortfarande sjuk. Badmintonbröderna är helt enkelt två bröder som vi regelbundet spelade badminton mot när brorsan bodde i Helsingborg.

Badminton typ en gång i veckan är det närmaste jag kommit träning under det senaste året. Kan knappt komma ihåg när jag satte min fot i en träningsanläggning senast. Borde verkligen börja träna igen. Det ultimala vore tre ggr i veckan. Badminton på tisdagar, styrkepass på torsdagar och någon slags träning (typ step) lördag eller söndag. Men hur fan ska jag hinna med det? Plus att det är så fruktansvärt dyrt. Funkar inte med månadskort för mig eftersom jag aldrig hinner träna regelbundet. Och friskis har nu höjt priset för ett tio kort till 750 spänn. 75 kr per träningstillfälle. Hutlöst! :)

Inga kommentarer: