onsdag 27 februari 2008

Hårdträning

Orkade mig faktiskt till badmintonen igår och hade grym överskottsenergi. Så vi körde hårdträning. Straff efter varje missad boll. Armhävningar, situps, upphopp, utfall osv. Sen körde vi en hård dubbelmatch med två andra motionsbadmintonare. Världens skönaste gubbe. Det är han som lärt mig spela badminton. Han hade teknikträning med mig de första gångerna jag var där. Och i slutet mer straff plus löpning. Jogga långsidorna, springa kortsidorna. Riktigt längesen jag tränade så hårt. Och detta var inte ens hårt. Fick riktig lust att ta ut mig. Köra ett riktigt styrkepass med Pär-Erik på Friskis eller faktiskt, kanske ut och köra alpinpass med Björn och LB på torsdag. Frågan är bara hur jag ska hinna. Måste ju fixa present på torsdag plus städa. Kände en härlig doft av intorkad öl när jag kom hem igår.

Inga kommentarer: