torsdag 21 februari 2008

Det bidde natta

Jaha, då var det redan kväll. Klippningen blev bra, men hårfrisörskan var bland de otrevligaste frisörskorna jag träffat. Inget intresse av att prata förutom när hon frågade om jag använde Sunsilk shampo. När jag svarade ja fick jag en utläggning om hur otroligt dåligt det är och att man inte ska använda något annat än salongsprodukter. Hon lyckades dock lura på mig shampo och balsam (två för 199). Tänkte att det är väl värt att prova, mitt hår mår inte speciellt bra nu. Precis som övriga kroppsdelar.

Var och undersökte Friskis och Svettis också och fick reda på att man visst kan boka pass med 10-kort. Ett plus i kanten för det och ett stort plus för läget (location, location, location). Fast jag har en känsla av att jag ändå kommer ta bilen och då spelar det ju ingen roll vart det ligger. Nu ska jag bara övertala Marika till att börja träna med mig, finns inte en chans att jag kommer komma iväg om jag inte har någon som tvingar mig.

Mötet med de nya styrelsemedlemmarna gick i alla fall bra. Styrelsen fortsätter vara brudmaffia. Vi hade två killar som var aspiranter också men ingen av dem dök upp idag. Fine by me, det var ändå tjejerna som det verkade vara lite action i. Vi kommer nu vara sex brudar och vår vice värd Rolf i styrelsen.

Nu är det dags för sängen och Entourage. Kommer inte bli tidig sömn i kväll heller vad det verkar. Klockan är 22.10 och jag har inte gått och lagt mig ännu vilket innebär att jag kommer somna tidigast tolv.

Inga kommentarer: