fredag 22 februari 2008

Kenza vs Blondinbella

Fattar, fattar, fattar INTE varför länkningen inte fungerar. Jävla blogger. Det är väl därför man startar en blogg på en bloggportal. För att man ska slippa bry sig om sån skit. Det ska funka att länka, lägga in filmer etc utan att man behöver bry sig.

http://metro.se/se/article/2008/02/21/14/5947-45/index.xml

Här ovan är i alla fall länken som jag skulle länkat till om det hade fungerat. En artikel i Metro där bloggerskorna Kenza och Blondinbella jämförs.

Jag förstår inte. Hur kan de här två kan ha de mest lästa bloggarna i Sverige just nu? Det måste ju finnas många bloggar som är mycket, mycket bättre. Men här som med allt annat gäller det väl att marknadsföra sig själv, vilket dessa brudar verkar ha lyckats med.

Kenza verkar ändå vara en söt liten tjej med fötterna hyfsat på jorden. En helt vanlig 16-årig tjej som råkat få modellkontrakt. Snygg som fasen är hon också.

Men Blondinbella. Mer osympatisk människa (blogg) får man leta efter. Inga fötter på jorden här inte. Jag är störst, bäst och vackrast och bryr mig inte om er kommentarer. Tyvärr tror jag att det hela är en fasad. Tjejen är 17. Man har inte det självförtroendet då. Inte ens om man har en av Sveriges största bloggar.

Bloggen jag helst läser just nu är Ett jävla Spektakel (http://blogg.aftonbladet.se/20340/). Tyvärr uppdaterar hon inte så mycket nu. Kom tillbaks Rakel!

Inga kommentarer: