torsdag 20 mars 2008

God middag

Idag är det jobba, jobba, jobba som gäller. Ska nog iofs gå en liten promenad med M om nån timme. Han bor ju nästan här och jag kan behöva lite luft om jag ska orka med allt jag behöver göra idag.

Styrelsemötet gick bra igår. Jag fick vara ordförande eftersom Caroline inte kunde komma. Var hemma redan halv nio och bäddade ner mig i soffan med datorn och kollade på One Tree Hill. Riktigt skönt. Behövde lite lugn och ro. Vid tio-tiden kom M och gjorde fruktsallad till mig och vid elva var vi nedbäddade i sängen. Fram för fler lugna kvällar!

Ikväll ska jag fika med Adrian. Kan tänka mig att rätt många affärsidéer och framtidsplaner kommer att diskuteras. Brukar bli så när Adrian och jag träffas. Vi ska fika på Bagatelle. Blir spännande att se om kaffet blivit bättre där. Sist jag var där fick de göra om vårt kaffe 2 ggr pga att det var för mycket sump i. Smakade riktigt illa.

Nu är det tillbaks till jobb som gäller.

Inga kommentarer: