torsdag 13 mars 2008

Inget Göteborg

Blir inget Göteborg i påsk. Uppsats-Sofie kunde inte komma ner och Beckas mamma hade planerat in att de skulle till Tjörn (utan att meddela Becka). Kanske tar en liten tur upp för att godkänna Jennys brittiske John, men isåfall snabbvisit.

Råkade nämna för M att Moa och Lars ska vara i Åhus över påsken och att jag eventuellt tänkte hälsa på dem. Detta ledde till att M bestämde att jag ska komma hem till dem på lördagen och träffa hans föräldrar. Jag har inte givit mitt godkännade till detta förslag ännu, men det luta väl åt att han kommer få sin vilja igenom.

Lite skönt att det inte blir Göteborg hela påsken faktiskt. Hade varit riktigt skoj, men med tanke på att jag ska till Beijing direkt efter, plus att jag borde skriva uppsats, så är det skönt att helgen blir relativt fri.

Inga kommentarer: