tisdag 4 mars 2008

Serienörd

Jag har sett samtliga släppta avsnitt av följande serier (självklart inte på TVs sändingstider, vem fan hinner med det?)




Har sett:
One Tree Hill
Greys Anatomy
Gossip Girl
Prison Break
Gilmore Girls

Håller på med:
Entourage
Californication

Vill se:
Dokumentären om FN-soldater i Afghanistan (som gick på TV för nån vecka sen)
Klass 9A
Robins
I en annan del av Köping

Problemet är att når jag väl hinner kolla på TV orkar jag inte med seriösa program. Jag vill ligga nedbäddad i sängen och fördjupa mig i hur det går för Lucas och Peyton, kommer det någonsin lösa sig för Meredith och McDreamy?, kommer de aldrig ut ur det där jädra fängelset?, är Sarah verkligen död?, Ska Serenas pappa verkligen gifta sig med slajmet? Hade velat orka med att kolla på Debatt, Agenda och alla andra intressanta samhällsprogram. Men hinner inte. Orkar inte.

Inga kommentarer: