söndag 9 mars 2008

Ändrad status

Middagen igår blev riktigt lyckad. Malla och Anna joinade också och senare även Broman. LB kockade och lagade till riktigt goda spanska gambas med sallad och bröd. Till detta intog vi ett direktimporterat Australiensiskt vin som var mycket gott. Efter det goda Australiensiska vinet intogs också 5 flaskor till av inte lika hög kvalitet. Jag var dock disciplinerad och drack faktiskt inte mer än 3 glas. Hade verkligen ingen lust att vara bakfull idag. Men trevligt var det ändå. Snackade, lyssnade på musik och kollade Youtubeklipp. Blir lika glad varje gång jag ser Paul Pots sjunga i Britains got Talent. Han är grym.

M dök upp efter deras restaurangbesök och som vanligt lyckades vi inte komma ur sängen förrän elva-tiden idag på morgonen. Jag har sjukt dåligt inflytande på honom :) Idag har jag förresten ändrat min facebook status till in a relationship. Nu har vi blivit officiella. Att ändra sin facebook status låter kanske som ett litet löjligt steg, men när jag ändrar status vet 300 pers om att jag har pojkvän och då blir det fan officiellt på riktigt. Känns riktigt bra. För några månader sen trodde jag att jag skulle förbli singel typ för evigt dels på grund av att jag älskar (älskade?) singellivet och dels för att jag faktiskt inte trodde att jag skulle kunna hitta någon som kunde få mig att vilja vara monogam. Men där hade jag fel. Riktigt jävla fel :)

Inga kommentarer: