fredag 21 mars 2008

Skor

En halv sida har jag lyckats skriva idag. Har dock varit ganska produktiv på andra sätt. Har mailat bilder och information till Visitörens hemsida, har lagt upp bilder och information på Singel i Helsingborg, rensat onödig skit från datorn, städat två lådor i köket, kollat jobbmailen. Nu ska jag bege mig en sväng till Väla, tydligen ska de ha öppet idag även om det råkar vara långfredagen. Måste verkligen inhandla minst ett par skor. Problemet är bara att jag inte har någon aning om vad för skor jag ska köpa. De måste passa både till klänning och jeans och vara bekväma att gå i. Helst snygga också.

Fick tag i en Vagabond tidning innan (fick den av "svägerskan" igår). Det var inte bra. Nu vill jag bara resa, resa, resa. Hade liksom tryckt ner min reslust någonstans långt bort och fokuserat på karriär, men nu kommer det gå åt skogen. Jag vill bli resereporter, helst frilansfotograf och resa runt i världen med ryggsäck. Jag vill fan inte satsa på karriären och på att tjäna pengar. Jag skiter fullständigt mobiltelefoner. Jag vill resa!!

Inga kommentarer: