söndag 9 mars 2008

woho inlägg 100

Det här går inte. Kommer absolut ingenstans med uppsatsen. Känns som det är lika bra att börja om på ett tomt blad. Helvete. Kommer aldrig bli klar med skiten, är så sjukt omotiverad. Enda anledningen att jag egentligen bryr mig om att skriva klart den är att vi fick stipendium från SIDA för att åka till Costa Rica och göra en fältstudie och kommer att bli återbetalningsskyldiga om vi inte producerar något. Men just nu känns det som att jag lika gärna betalar som att skriva uppsatsen. HELVETE!

Har börjat göra backup på mina bilder nu istället. Måste ha mer litteratur och diskutera med Sofie innan jag kan fortsätta uppsatsa. Får väl bli ett projekt i sommar, får då kommer jag ju vara ännu mer motiverad till att skriva. Eller inte. Nån som hjälper mig med uppsatsen för 5 papp?

Inga kommentarer: