onsdag 19 mars 2008

Hinner inte

Nu börjar det bli lite mycket. Hinner inte blogga, hinner knappt tänka. Åker till Kina om mindre än en vecka och har en miljon saker jag måste göra innan dess. Massa jobb, d-uppsats, träffa M's föräldrar, åka till Göteborg? Fast mest jobb.

Kan i alla fall konstatera att nu måste vintern ta slut. Min vinterjacka måste kemtvättas och idag på morgonen gick dragkedjan på mina stövlar sönder. Upptäckte också i fredags att det är en hål i sulan och att sulan börjar släppa ganska rejält på ett ställe. Fan, jag hade ju tänkt att de skulle hålla till efter Kina iaf, nu måste jag hitta nya skor asap. Och kläder i övrigt också. Hinner inte tvätta.

Igår jobbade jag hemma. Hade energideklaration i huset på morgonen. De behövde mig i en timme sa de, men det blev snarare tre. Sen jobb och mys med M. Hämtade mat på Mr Koo igen. Lika bra denna gången. Defenitivt ett alternativ till en pizza eller kebab.

Spelade badminton med LB, Björn, Roger, Kim, Anders, André och M igår kväll. Riktigt skoj. Vi körde en liten tunering. Jag och Kim tog hem det hela :) M fick träffa grabbarna vilket gick bra, han har väl insett att det är bara att acceptera att jag umgås med massa grabbar.

Nu Missy Higgins och jobb, jobb, jobb till 17 och sedan är det dags för styrelsemöte.

Inga kommentarer: