onsdag 5 mars 2008

Lugn och skön onsdag

Idag gick jag upp 07.30, jobbade första timmarna hemma och var på jobbet 10.00. Så skönt! Gör så mycket att sova en extra timme på morgonen. Massor att göra på jobbet idag så lär inte komma härifrån innan halv sex. Men det gör inte så mycket eftersom jag ska stanna i Lund ikväll. Tvätta, laga mat, gå på promenad, träffa M!

Riktigt kul att spela badminton igår. Jag verkar ha startat någon slags trend. När jag började ville ingen spela badminton. Därav gick jag med i motionsgruppen. Nu vill alla spela badminton. Har minst 7 personer jag kan fråga om jag vill spela. Plus tre som ringer och frågar om de får vara min stand-in bror på tisdagar (motionsbadmintonen) eftersom min bror flyttat till Lund. Nu lutar det åt att vi ska börja spela dubbel en gång i veckan. Tyvärr ger inte dubbel så mycket motion, men man kan ju kombinera med lite kringträning som vi gjorde förra tisdagen. Måste, måste, måste verkligen komma igång med träningen. Och helst med lite nyttigare mathållning också.

Inga kommentarer: