måndag 24 mars 2008

Tillbaks

Besöket hos svärmor och svärfar gick rätt bra. De var ungefär som jag hade förväntat mig och jag tror att jag skötte mig rätt bra. "Gick du igenom besiktningen?" som min käre far frågade. Hoppas på det i alla fall. Blev även presenterad för en farbror, gamla kompisar och lite löst folk på stan. Hann också träffa min barndomskompis Moa som jobbar i Åhus på somrarna och över påsk. Mycket trevligt!

Nu är vi tillbaks i Helsingborg igen och sitter och försöker plugga/jobba. Jag försöker skriva uppsats, går som vanligt sådär. Måste snart börja packa också. I morgon bär det ju av till Beijing. Elva dagar. Har inte den blekaste aning om vad jag ska ta med mig. Tydligen är det runt 12 grader där nu, men ska bli ca 19 i mitten på nästa veckan. Skor? Jacka? Kläder? Ingen aning.

Nu tillbaks till uppsatsen.

Inga kommentarer: