lördag 8 mars 2008

Singelmingel

Singelmingel på Zoobar igår. Kom inte riktigt så mycket folk som vi hade hoppats på, men var ändå helt ok. Stället var så gott som fullt nån timme mellan 21.30 och 22.30. Jag minglade på för fullt och hade ont i både hals och fötter vid elva-tiden. Lite fler killar än tjejer och som värdinna blev jag föremål för ganska stort intresse från dessa singelkillar. Bland annat en fd allsvensk fotbollsspelare limmade lite. Men det hade han inget för. Jag gick därifrån vid elva-tiden, hängde med det australiensiska fotbollslaget på O'learys ett tag och sedan kom M vid 00.30 och vi gick hem.

Idag borde jag ta tag i uppsatsen, men om jag känner mig själv rätt kommer fika på Espresso House locka ganska mycket mer. Får ta en heldag med uppsatsen imorgon istället. Blir nog Espresso House nu, sen promenad, hem och städa och ikväll ska jag och LB laga mat och kolla på film. M skulle åka hem till Åhus och träffa sin barndomskompis Tobbe och så mamsen :)

Inga kommentarer: