lördag 8 mars 2008

Ingen diciplin

Jag är så kass. Borde verkligen ha skrivit uppsats idag. Men inte. Istället blev det promanad, käk på Bara Vara, leka med lilla Nora och nu måste jag städa för LB (och kanske ett annat gäng) kommer på middag runt sju. Plus att M och Tobbe ska käka på Gastro och lär väl också komma hit. Och jag kan lägga till att det ser för jävligt ut. Jag är värdelös på ordning. Jag hinner inte. Kommer innanför dörren, lägger ifrån mig sakerna jag har med mig och sen blir de ståendes där för jag har inte tid att hålla på o fixa. Eller kanske kan vara så att jag prioriterar bort fixandet. Men fan, nu till våren ska det bli ordning. Ska göra min balkong fin med blomlådor och så ska jag köpa nya utemöbler och en balkonggrill. Bor på översta våningen, så har bara en granne som kan bli störd och hon är redan...störd. Fast på det andra sättet då.

Nä, nu ska här städas.

Inga kommentarer: