onsdag 12 mars 2008

Morgonens update

Idag är det tillbaks till normal tid igen. Daniel hämtade upp mig 07.15 och jag var på jobbet 08.00. Har haft fullt upp hela förmiddagen. Ett telefonmöte med Kina och massa mail som behövde tas hand om. Och nu är det snart dags för lunch. Av någon konstig anledning käkar de lunch redan vid 11.15 här, så det är bara att hänga på om man inte vill äta ensam.

Igår körde jag och Björn hårdträning. Först värmde vi upp med 30 min löpning, sedan 15 min badminton med straff och efter det en fem-setare och till slut lite joggig/ruscher runt banorna. Så nu har jag tränat två ggr den här veckan. Varit ute och sprungit de första 2 gångerna i hela mitt liv (om man inte räknar gympan) och ikväll blir det promenad med brorsan och kanske M.

Annars ska jag bara ta det lugnt ikväll. Laga lite mat, umgås med M och brorsan. Mest med M eftersom det är enda dagen denna veckan vi kan umgås eftersom han har tenta på fredag och jag har utbildning i helgen. Tyvärr är nästa vecka också rätt fullproppad och sedan åker jag ju till Götet och sedan till Beijing. Måste boka in lite kvalitetstid med M innan dess. Fattar inte riktigt hur jag ska klara 11 dagar utan att träffa honom. Har abstinens nu efter 2,5 dag :(

Måste börja planera lite inför Beijing också. Planera vad jag ska hinna se och vad jag ska shoppa. Synd att vintern börjar ta slut nu, annars hade en vinterjacka varit en bra investering. Kanske köper en ändå. En ordentlig jacka är alltid bra att ha!

Inga kommentarer: