onsdag 12 mars 2008

Ont i kroppen

Usch vilken träningsvärk jag har. Vaderna, låren, ljumskarna, höfterna, rumpan, bröstmusklerna, armarna. Ja, i stort sett överallt. Men samtidigt skönt, det känns ju att man tränat! Kanske borde ta mig ner till Friskis en sväng på torsdag också, Caroline missade att anmäla oss till HSB träffen så nu har jag en ledig eftermiddag. M måste plugga, så jag kan ju passa på och träna lite. Fast jag bord åka och shoppa istället. Min garderob är en katastrof just nu. Nån som vill bli personal shopper?

Fast mitt nya liv kommer att falera redan nästa vecka. Har inbokad badminton på tisdag, men resten av veckan kommer jag inte att hinna. Och i Kina blir det nog lite si och så med träning. Fast hotellet bör väl ha ett gym, får väl ta mig i kragen och besöka det.

Inga kommentarer: